הזמנת טיסות באינטרנט

האינטרנט הולך ותופס מקום נכבד בחיינו כמעט בכל תחום, בין השאר גם בכל הקשור לקניות. ניתן לערוך מסע קניות ברשת ולרכוש בגדים, מוזיקה ואפילו מזון, הודות להצגה ברורה של הפריטים, מידע רלוונטי או מבצעים.

הזמנת טיסות באינטרנט – בלי לקום מהכורסא
בשנים האחרונות רבים החלו לתכנן גם טיולים בחו"ל באמצעות האינטרנט, למצוא מסלולים מקוריים, לערוך השוואות מחירים אודות מלונות או להזמין באמצעותו רכבים להשכרה. גם הזמנת טיסות באמצעות האינטרנט הולכת וצוברת תאוצה, תוך ניצול כל היתרונות שהרשת מציעה.

הזמנת טיסות באמצעות האינטרנט פופולארית בחו"ל ורק לאחרונה החלה לצבור מעריצים בארץ, בשל היעדר תקשורת עם סוכן נסיעות ממשי וחשיפת פרטי האשראי שגרמו בעבר לחשש.

מידע על טיסות במדריך למטייל טרוול זון
להלן קישורים לכל הכתבות על טיסות ליעדים הכי חמים שיש:

הכי נוח: הזמנה אונליין באתר החברה

ניתן להזמין טיסות באמצעות אתר האינטרנט של חברות הנסיעות וספקי התיירות השונים בארץ או ישירות באתרים של חברות התעופה המקומיות. במקרים אלו מדובר למעשה על "סניף" נוסף של חברות אלו, המציע את הביטחון שברשת מוכרת ואמינה. לרוב מדובר על רכישה שמציעה יותר מהכל נוחות כיוון שהמבצעים והמחירים זהים לרוב לאלו שבסניפים.

כל האופציות בלחיצת כפתור
באתרים המובילים (ראו בהמשך המלצות) תוכלו לבחור גם את המושב, הארוחה, לעשות צ'ק אין מהבית ועוד שירותים קטנים שעושים את החיים קלים.

חזרה לתחילת הדף

הכי זול: חברות הפועלות רק ברשת

האופציה השניה של הזמנת טיסות ברשת היא באמצעות חברות הנסיעות המקווננות. חברות אלו לא מחזיקות בסניפים "ממשיים" ולכן באופן עקרוני המחירים שהן מציעות זולים וכדאיים, גם בשל העובדה כי הן מתחרות זו בזו על נתח שוק זהה. מאפיין נוסף של רוב החברות האלו הוא שהן מציעות טיסות (ואף חבילות ואטרקציות) דומות מבחינת מחירים ויעדים, כך שאם מדובר על יעד מקורי יחסית, לא בטוח כי הן יוכלו להציע טיסה לשם, ובוודאי שלא במחיר אטרקטיבי.

למרות שמדובר על פלטפורמות הקיימות ברשת בלבד, חשוב לזכור כי הן מציעות גם תקשורת וסיוע בעת הצורך של נציג שירות. עובדה זאת חשובה במיוחד במקרים של שאלות במהלך התשלום או כאשר ישנה בעיה במעמד הטיסה עצמה. מקרים אלו אמנם נדירים אך גם הם עשויים להותיר טעם רע מאוד בקרב אלו שחוו זאת. רוב החברות שמות את מרכיב השירות והאדיבות במקום הראשון ולכן מקפידות על פיצוי הולם במקרים אלו.

חזרה לתחילת הדף

פחות מוכר ומאוד אטרקטיבי: חברות בחו"ל

האפשרות השלישית של הזמנת טיסות באמצעות האינטרנט היא על ידי אתרים של חברות בחו"ל, בין אם של חברות תעופה או חברות ייעודיות לנושא. בחו"ל כאמור, מפותח הנושא הרבה יותר מאשר בארץ, ולכן מוצעים לרוב מחירים חסרי תקדים של טיסות ושל כל שאר ההיבטים הכרוכים בטיול, כמו מלונות והשכרת רכב.
החיסרון העיקרי באתרים אלו עבור הגולש הישראלי הממוצע הוא שימוש בשפה האנגלית והעדר יכולת אמיתית לדעת אם מאחורי האתר ישנה חברה רצינית (לרוב כשמדובר באתר קטן ולא מוכר) – מה שעשוי לעורר חוסר בטחון בכל הקשור להזמנה.

חזרה לתחילת הדף

טיפים

תשומת לב לפרטים הקטנים
בין אם מדובר על אתר ישראלי או על חברת נסיעות מחו"ל, מומלץ לברר אודותיה ולנסות לקבל המלצות בנוגע לאמינותה. חסכון כספי הוא אמנם סיבה מצויינת לרכוש כרטיסי טיסה, אך הסיכוי, גם אם הוא נמוך, להיתקל בחברה חובבנית שעלולה לגרום עוגמת נפש צריך לעמוד לנגד עיניכם. חשוב להיזהר במיוחד מחברות זרות המציעות טיסות זולות לאתרים אקזוטיים, כמו המזרח הרחוק או דרום אמריקה, כיוון שתקשורת לקויה באתרים אלו עלולה להיות גם מסוכנת. כמו כן, חשוב לוודא מה כולל המחיר: מיסי נמל, נסיעה אל המלון משדה התעופה ובחזרה וכדומה.

סבלנות: המבצע המשתלם ממתין רק לכם
רכישות משתלמות עשויות להיות כאלו שמורכבות מטיסה שנרכשה בחברה אחת, מלון שהוזמן בחברה אחרת והשכרת רכב שהוזמנה בחברה שלישית; או מאידך: מבצע משתלם במיוחד אשר כולל את כל המרכיבים של חופשה מצוינת שנרכש באתר אחד. למבצעים כידוע, אין חוקים ידועים מראש, וכמו בכל דבר גם כאן דרוש מזל, ונכונות להשקיע מספר שעות בגלישה וחיפוש בכדי למצוא מחירים משתלמים במיוחד או מבצעים אטרקטיביים.

הדבר החשוב ביותר שיש לזכור במהלך תכנון הטיול באמצעות האינטרנט הוא לאזן בין הנוחות והקלות המפתות לבצע רכישה מהירה, לבין הסבלנות שפעמים רבות עשויה להשתלם מאוד, לדוגמה: טיסה לאיטליה שמוצעת במחיר 400 יורו, עשויה לרדת ל-350 יורו לאחר כמה ימים ואף לכלול במחיר גם העברות לבית מלון.

חזרה לתחילת הדף

חברות ואתרים מומלצים

אז כמיטב המסורת שלנו, גם כאן אנחנו נותנים לכם טיפים לחברות ואתרי האינטרנט ששווה להזמין דרכם.

טיסות
כדאי להזמין דרך סוכנות גדולה ומוכרת ברשת ולא ישירות מול חברת תעופה מסויימת וכך בעצם אתם מוודאים שהמחיר שלכם נמוך כי אתם רואים ומשווים מספר חברות בו זמנית, המחירים שלהם יכולים גם להיות זולים יותר מאשר הזמנה ישירה בחברת התעופה.

מי שחייב לטוס עם חברה מסויימת, יכול לבדוק את האתר שלה. יש עשרות חברות תעופה שפועלות בארץ, כך שנראה לנו מאוד מייגע לבדוק דווקא בחברות תעופה ספציפיות.

כמו שאומרת הפרסומת של אל על "הכי בבית בעולם", החדשות הטובות הן שאל על שידרגו ושיפרו את השירות ברשת, לעומת זאת הטיסה עצמה הרבה פעמים ברמה ירודה יחסית לחברות זרות, הן מבחינת המטוסים עצמם והן בשירות, עמידה בזמנים וכדומה.

מלונות
לא יעזור כלום, חבל על החיפושים בכל מיני אתרים ישראליים קטנים ומוזרים. אתר בוקינג הוא הכי טוב ברשת עם מאות אלפי חדרים בכל מדינות העולם, מומלץ למי שרוצה לחסוך כסף ומזמין טיסה ומלון בנפרד, למה לממן סוכני נסיעות?!
נשמע טוב? למידע נוסף באתר שלנו: המדריך להזמנת מלונות בחו"ל

השכרת רכב
למידע חשוב באתר שלנו: המדריך להשכרת רכב בחו"ל





שלח את הכתבה במייל

שדות המסומנים בכוכבית * הם חובה






 טוען, נא להמתין...

אם נתקלתם בבעיה עם שירות זה,
אנא כתבו לנו למייל contact @ travelzone.co.il

טיפים: כתבות מומלצות

חזרה לתחילת הדף